divendres, d’octubre 07, 2005

apareixem al periòdic Mediterraneo

En l'edició de hui 7 d'octubre de 2005 del periòdic Mediterraneo
apareix una referència a la nostra web. Punxa ací baix i la veuràs:

notícia al periòdic Mediterraneo(s'obrirà en una altra finestra)

No està mal. Amb tan sols 9 dies de vida.

9 comentaris:

Aniwiki ha dit...

hello stephen,
veig que està pegant fort això dels camps de futbol, fins hi tot surt al diari.
q vage bé i que millore aviat aquesta vergonyosa situació.

Anònim ha dit...

yo juge al esportiu y hem pareix molt bona aqueste iniciativa

stephen patrick ha dit...

molt bé. pareix que la gent es va animant a deixar els seus comentaris. No estic sol.

Anònim ha dit...

Hoy empieza la liga, te haré llegar fotos de otros campos. Haber si de verdá alguien siente verguenza. Ni mucho menos estás solo.

stephen patrick ha dit...

Molt bona colaboració, si senyor. Envieu fotos i així tindrem una bona base de dades de l'estat dels camps municipals de la província.

Anònim ha dit...

hola . te felicitamos por esta iniciativa tuya. Nos ha gustado mucho la idea de crear esta pagina y poder asi hacer que se nos oiga un poco más. ENHORABUENA.

stephen patrick ha dit...

gràcies xoki, espere què a la majoria de gent li parega igual de bé i ho manifeste participant! Ací deixe el text de la notícia del Mediterráneo per si algún dia expira en la web dells:

MALESTAR
Crean una web para criticar los campos federativos

J. C. 07/10/2005

Con el título de Vergonya de Camps Municipals de Vila-real ha nacido una página web en la que se denuncia el mal estado de los campos federativos de Carinyena.

El autor de la página asegura que las páginas nacen "como consecuencia de tres años de solicitar a la concejala de Deportes del Ayuntamiento de Vila-real que mejore las instalaciones deportivas de los campos de Flors y de Carinyena sin obtener ninguna respuesta".

En la página se muestran fotografías de otros campos en los que entrenan los niños y jóvenes de equipos de fútbol de municipios vecinos como Burriana o Almassora.

Las críticas sobre el estado de los federativos se centran en que los campos son de tierra y no existen banquillos para los jugadores. Así, se asegura que se ha solicitado reiteradamente, incluso mediante recogida de firmas de los padres, la colocación de césped artificial y el aumento de entrenadores para atender el notable incremento de niños en los equipos.

Anònim ha dit...

Soy la madre de un jugador del esportiu y estoy en total acuerdo con que introduzcan las mejoras en los campos municipales , te agradezco Patrick lo que estas haciendo.

Un saludo

stephen patrick ha dit...

Hola Lourdes!
Benvinguda i gràcies pel teu recolçament. No podem passar ni un any més amb aquestes condicions. A vore si aquestes pàgines serveixen per a concienciar als que disposen del reparto dinerari per a que els destinen a aquests camps què donen vergonya.
Salutacions.